Sivut

torstai 20. kesäkuuta 2013

68. Ihmisten ahdasmielisyys on käsittämätöntä

Moikka taasen kaikille!

Eilen oli pitkästä aikaa aurinkoista ja lämmintä. No tietenkin mä laitoin itelleni mustat farkut ja mustan neuleen ulos.. Siis mitä!? Siellä olikin vähän lämpimämpi mitä olin ajatellut ja olin ihan tuskissani niiden vaatteiden kanssa. No ei se mitään, onneks mulla oli t-paita siellä alla. Menimme kavereiden kanssa lähellä olevalle uimarannalle ja makoilimme nurmikolla hetken.

 Sitten sain nerokkaan idean (köhköh..), että mennään laskemaan järvessä olevaa liukumäkeä. Hmm, mulla oli tosiaan pitkät housut ja näin.. Mentiin veteen ja vedin housut "polvihousuiksi" ja menimme katsomaan liukumäen tilannetta. No se oli ihan mutainen, joten aloimme puhdistamaan sitä. Kun liukumäki oli tarpeeksi puhdas kiipesimme ylös ja laskimme alas. Onneks päästiin jaloillemme alas emmekä kaatuneet kokonaan veteen. Laskimme molemmat kahdesti, ja märiltä vaatteilta ei vältytty. Emme myöskään välttyneet ilkeiltä ja halveksivilta katseilta nurmikolle palatessamme. Cmoon ihmiset, missä teidän seikkailumieli on..? Huoh, en vaan käsitä, että miks heti tuomitaan jos tekee jotain omasta mielestään kivaa, hauskaa ja erilaista.. No tää on niin tän pienen kyläpahasen touhua, että ei voi muuta sanoo kun että voivoi. En tiedä puhuttiinko siinä meistä mutta sen vaan kuulin että vuoden vanhemmat pojat puhui että "..ei kun ne on vuoden nuorempia.." Jepjep, hajotkaa siihen jos toisilla on hauskaa selvinpäin, toisinkun kyseisillä herroilla. Mua ei itseasiassa kiinnosta tollaset puheet, koska tietääkseni saan elää mun oman elämän just silleen kuin haluan. :)
Mutta tästä sain idean kirjoittaa jonkinlainen postaus, mutta katsellaan milloin on aikaa paneutua miettimään syvällisiä. ;)


 Mutta tässä vaiheessa toivottelen jo kaikille hyvää ja turvallista juhannusta, koska en varmaankaan tule koneelle kuin vasta akuviikosta. Olkaa ihmisiksi! :)

2 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)