Sivut

torstai 17. tammikuuta 2013

52. Yhdessäoloa

Moikkelis teille!
Postausäänetys on päättynyt ja tuloksen näette sivupalkista. Toteutan postauksen ~mahdollisesti~ viikonloppuna, mutta en voi luvata varmaks!

Mitä muuta..? No tosi hyvää! Viimeviikonlopun olin kokonaan Karitan, Tim:in ja Jonskin kanssa! Oli niin huippua. Viikonloppuna syötiin kahdeksan pitsaa,  3 pussia karkkia, 2 pussia sipsiä ja 3 dippiä + yhdeksän litraa limua ja sellasta. Namnam! Tälläsiä viikonloppuja useemmin, kiitos! <3 Eipä mulla oikeen oo muuta kerrottavaa, koulussa ihan "normii" eli ei mitään ihmempää. Vapaa-ajalla oon ollu päivittäin tyyliin Karitan, Timin ja Jonskin kanssa. Tänäänkin oltiin minä, Tim ja Karita niin Karitalla. Ei tehty juuri mitään -> kuunneltiin musiikkia ja nukuttiin. :D Kyllä, nukuttiin. Ei kavereiden kesken tarvi aina tehä mun mielestä mitään erikoista, vaan se pelkkä yhdessäolokin on jo kivaa. :)



:)

4 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)