Sivut

lauantai 9. maaliskuuta 2013

53. Elossa ollaan!

Moikka vaan kaikille!

Varoituksen sanana, että postaus on kaikkea muuta kun selkeä ja yhdessä aiheessa pysyvä ;)

Tosiaan blogi oli tauolla, koska ei vaan ollu aikaa kirjottaa mitään. Mutta nyt pyrin taas kirjotteleen säännöllisen epäsäännölliseen tahtiin. Tauon aikana on tapahtunut vaikka ja mitä. Mulla oli mm hiihtoloma ja oltiin perheen kanssa Jyväskylässä, olin kavereiden kanssa ja ei kai ihmeempää. Teen tosta Jyväskylän reissusta ihan oman postauksen jossain vaiheessa.




Täällä Pirkanmaan seudulla on alkanut oleen ihanat ilmat! Aurinko paistaa päivisin ja aamut ja illat on jo paljon valoisempia, jes! Nytkin aurinko paistaa ulkona, ja mä vaan kirjottelen blogia. Noh, tänään en oo oikeestaan ulkona ollut (ellei kaupassa käyntiä lasketa..) mutta oon ollu ahkera ja siivonnu mun huonetta. Se on nykyään melkein jokapäiväistä, en vaan tykkää jos tavarat ei oo omilla paikoillaan. Hassua, koska vielä 2012 vuonna vihasin siivoomista. :D



Eilen olin tallilla puolen vuoden tauon jälkeen! Oli hauskaa ja pääsin heti ratsastamaan kaverin hepalla maastoon! Oli ihana ilma ja hyvää seuraa, laukattiin ylämäkiä ja se vapauden tunne mikä tuli laukatessa, oijjoij. Maisemat vaan vilisi silmissä.

Laitan tähän kohta perään varmaan toisenkin postauksen jossa on jo vähän enemmän järkeä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)