Sivut

tiistai 16. heinäkuuta 2013

70. Mielipidepostaus ihmisten ahdasmielisyydestä

Moikkamoi.
Nyt ajattelin kirjoittaa tästä aiemmin mainitsemastani asiasta, nimittäin joidenkin ihmisten ahdasmielisyydestä. Ainakin täällä missä mä asun, on selvästi huomattavissa, että jos tekee jotain erilaista tai normaalista poikkeavaa katsotaan heti pahalla silmällä ja oudoksuen. Itse olen niin meneväinen ihminen, että mua ei varsinaisesti edes haittaa jos mua tai mun tekemisä katsellaan vähän kummaksuen. Jokainen meistä saa elää vapaasti omaa elämäänsä ja tehdä sellaisia asioita joita haluaa tai mistä tykkää (en tarkoita tässä nyt mitään laittomuuksia!). Miksi pitää laittaa ihmisiä ns, lokeroihin sen perusteella, jos pitää vähän hauskaa? Itse voin myöntää joskus tekeväni samaa, mutta en kuitenkaan paljoa. Kuulun ennemminkin siihen osaan, joka tekee jotain outoa, ja muut kummastelee vieressä.

boy, boys, cliff, clouds, fall - inspiring picture on Favim.com

Tumblr


Samaan postaukseen voisin liittää sellaisen asian, että miksi ihmisiä pitää jaotella sen mukaan mitä pukee päälleen. Haloo ihmiset! Ei se ulkonäkö tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa. Itseäni kiinnostaa eniten ihmisen sisin ja luonne. Itselläni on niin värikkään kirjavaa porukkaa kavereina, että en aina itsekkään käsitä miten oon nii monien erilaisten ihmisten kaveri, heh.
Erilaisuus on rikkaus, ja sitä pitää osata hyödyntää. Olen oppinut kavereiltani niin erilaisia asioita ja olen erittäin iloinen, että mulla on niin erilaisia kavereita. Liiallinen ahdasmielisyys ja ihmisten lokerointi on turhaa. Ainakin mun mielestä olis tosi kurjaa asua maailmassa, jossa kaikki ihmiset olis samanlaisia. Miettikääpä sitä seuraavalla kerralla kun alatte lokeroimaan ihmisiä ulkonäön tms perusteella. :)




Different Is Good <3 :)

ballet | via Facebook


» [мє] | via Facebook

* Kuvat lainattu osoitteesta http://weheartit.com/ 

2 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)