Sivut

perjantai 10. elokuuta 2012

11. Ulkoilua

Tervehdys teille! :) Huomaathan, että tämä on jo toinen teksti tänään? ;)

        Noniin, eli mulla alkoi tosiaan eilen sitten koulu. Viimeinen vuosi peruskoulua jäljellä! Hurjaa miten aika on mennyt nopeesti. Vastahan sitä oltiin pieniä ensimmäisen luokan oppilaita, jotka ei uskaltanut mennä hakemaan käsipaperia jos piti nenää niistää. :D

         Mulla alkoi koulu ihan hyvin. Ei ollu mitän erikoista, paitsi luokanohjaaja vaihtu toiseen. Muutama uus oppilaskin tuli 9lk:lle, Ja tietysti pienet seiska luokkalaiset. :)








Koulun jälkeen pyysin hyvää ystävääni ulos. Hän ei kuitenkaan päässyt vielä silloin, joten sovittiin, että mentäisiin neljän jälkeen. No kello oli jo melkein viisi, kun laitoin viestin hänelle, että pääseekö hän tänään ollenkaan kanssani ulos. No sitten kohta hän soitti, että kyllä hän pääsee. Mentiin sitten melkein heti ulos. Menin heidän pihaansa odottamaan ja sitten olin ottamassa valokuvaa, mutta huomasin että kamerani ei käynnisty.. No sitten muistin, että olin laittanut akun lataukseen ja tottakai unohtanut sen siihen laturiin.. No ei siinä sitten mitään, käytiin kaverini kanssa hakemassa akku ja matkamme jatkui. Mentiin keinumaan ala-asteen keinuihi ja juteltiin kaikenlaista. Sitten mentiin kiipeilytelineseen ottamaan hauskoja kuvia, mutta otettiinkin videoita joista tuli aika hauskoja. :D





Minä vähän ninjailemassa :D
Sitten kuvasin mun rippiristiä. Ella teki tuon sydämen ja mä sit kuvasin. :) 






           Sitten otettiin yhteiskuvia ja molemmista sitten erikseen kuvia. Tuli aika kivoja molemmilla. Sitten oltiiin jo menossa kotiin, kun saatiin nerokas idea ottaa kuvia kun seistään ja makoillaan autotiellä. No ei meinannu aluks tulla mitään kun heti kun päästiin tielle, niin joku tulee autolla heti kohti.. No sitten saatiin kuitenkin molemmille kuvat ja mentiin kotiin. Oli kyllä tosi kiva jutella ja tehdä hassuja juttuja. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)