Sivut

tiistai 7. elokuuta 2012

9. Ulkoilua kavereiden kanssa

Heippa tänne! :) Latasin vihdoin viimeviikon kuvan koneelle, ja nyt tulee sitten postauista viimeviikosta! Kaikki kuvat olen kuvannut minä, ellei toisin mainita! :) 

 Eli olin kavetini kanssa torstaina ulkona. En ollut nähnyt kaveriani moniin viikkoihin, joten oli jo aikakin nähdä! Ensin kiertelimme ulkona ja kerroimme toisillemme tuoreimmat uutiset. Sitten mentiin istumaan kaupan pihassa olevalle penkille. No kaverini huomasi sitten, että toinen kaverimme kulki pyörällä tien toisellapuolella ja sitten huusikin hänelle ja viittoi liittymään seuraan.



Mun kengät  :) <3

Sitten matkamme jatkui S-Markettiin, koska kaverini sanoi, että siellä oli tarjolla kakkua! No me menimme sitten syömään kakkua


Kakkua ja mehua. Nam!

Namnam :) 


Päätimme, että seuraavaksi mentäisiin rannalle. Kävelimme rannalle ja jutustelimme samalla kaikenlaista. Rannalla sitten innostuin kuvaamaan kavereitani ja pyysin heidän sitten kuvaamaan minua. Ilma oli tuulinen ja harmitti kun en ollut kotona laittanut hiuksiin lakkaa ja ne lenteli ihan miten lystäsi.. No kuvista tuli kuitenkin siedettäviä. Sitten menin tietenkin kuvien oton vuoksi seisomaan farkut jalassa järveen. No farkut tietenkin kastuivat ja huomasin, että ne alko haisemaan ihan mädäntyneelle.. :D 


Matkalla rannalle. 





Minä ja c) Elluböx

Mun jalat c) Elluböx

Kaverini kuvasi ja kuvassa kaverini. 
En ole varma kuka kuvasi. 

Kaverini 

KENKÄNI! <3 








 Olen miettinyt, että häiritseekö teitä kun on värikuvia ja musta-valkokuvia samassa postauksessa? Kommentoikaa :) 

2 kommenttia:

  1. Ei haittaa :) + sun pitää tehä joku oikee lifestyle blogi. On nii kivoja luettavia ja kuvat on tosi kivoja! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että ei haittaa :) Ja tarkotuksena tosiaan olis alkaa kirjoteeleen tänne useimmin ja toivottavasti aika riittää niin kirjottelen ihan mielelläni. :)

      Poista

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)