Sivut

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

43. Joulukalenterin ensimmäinen luukku

 
Moikka kaikille! On ollut niin kiirettä, että ei oo ollut aikaa tai edes innostusta kirjottaa mitään.
Tänne sato perjantaina ihan hirveesti lunta! Nyt on maa ihan valkosena puuterilumesta. :) Oon ollu aina välillä Nuokkarilla ja sitten Timillä kyläilemässä.
Pahoittelen, että en eilen joulukuun virallisena ensimmäisenä päivänä kerennyt postaamaan.

Tässä kuitenkin tulee joulukalenterin ensimmäinen luukku: 7 Faktaa minusta!

1. Lempivärini
- Pidän aikalailla kaikista väreistä, mutta sininen, musta, harmaa ja valkoinen ovat varmaan lemppareita.

Ihanat värit

2. Suosimani merkit
- Suosin vaatteissa joskus ulkonäön lisäksi merkkiä. En esimerkiksi halua ostaa jotain "merkittömiä" lökäreitä vaan mielummin panostan ja ostan vähän kalliimmalla Puman tai Adidaksen housut (en tiedä miksi). Tykkään myös Adidaksen huppareista. Kengissä kaikki oikeestaan menee, mutta "merkkikenkiä" löytyy Converset ja Pumat. En kuitenkaan ole mikään "merkki-ihminen" en seuraa muotia, vaan ostan vaatteissa sen mikä näyttää kivalta. En myöskään osta paljoa mitään kalliita vaatteita.


3. Luonne

- Olen luonteeltani hauska, hassu, reipas, sanavalmis, huumorintajuinen, nauravainen, erittäin kilpailuhenkinen, jonkin verran yllytyshullu ja muutenkin menevä persoona. Saan myös helposti ihmiset nauramaan ilmeilläni tai muuten vaan hauskoilla sanoillani. Olen myös sellainen, että mielummin teen ja kadun kuin jätän tekemättä ja kadun. Uskallan myös helposti tehdä asioita mitä muut eivät uskaltaisi tai haluaisi tehdä.



4. Ystävät

- Ystävät on mulle perheen jälkeen tärkeintä maailmassa. Mulla on niin monta hyvää ystävää, että huhhuh. Nyt oon syksyn aikana tutustunu niin uskomattomiin tyyppeihin, että on kamalaa ajatella elämää ilman niitä. Ystäviä multa löytyy niin erilaisia. On sellasia jotka tykkää pukeutua merkkivaatteisiin, on koulussa menestyjiä, on meneviä ja hiljaisia, heittäytyviä ja ujoja. Eniten mun tyyppisiä on menevät ja räväkät kaverit, esim Iitu, Tim, Jonski, ja muutama muu. Niiden kanssa uskaltaa tehdä ja puhua mitä vaan. :) <3




5. Musiikki
- Nykyään musiikilla on erittäin suuri osa mun elämässä. Ennen en kuunnellut paljoakaan musiikkia vai sen mitä autossa kuuntelin. Nykyään mulla soi melkein kokoajan kotonakin musiikki. Kuuntelen yleensä NRJ:ä ja TV:stä sitten Voicea ja MP3:sesta sitä mitä sinne olen ladannut. Musiikki makuni on aikas sekalainen ja kuuntelen milloin mitäkin. Soittolistaltani löytyy musiikkia ihan laidasta laitaan. Lempiartisteja mulla ei varsinaisesti ole, mutta joitakin "poikkeuksia" löytyy joilla on moniakin hyviä biisejä.

Juha Tapio - Kelpaat kelle vaan 
Kaija Koo - Jos sua ei ois ollut


6. Harrastukset

- Tällä hetkellä harrastan valokuvaamista, jonka alotin vasta varsinaisesti vuonna 2012 koska sain rippilahjaksi toivomani järjeselmäkameran. Haluaisin kehittyä valokuvaamisessa ja oppia ottamaan hyviä kuvia ja hyödyntämään erilaisia kuvien muokkausohjelmia.
 


 
Harrastan myös ratsastusta ja sen aloitin vuonna 2007 (?) Olen ratsastanut Islanninhevosilla, mutta viime aikoina keskittynyt isoihin hevosiin. Vuokrasin vuoden 2012 alussa erästä Islanninhevos ruunaa jolla ratsastin erittäin paljon ja opin luottamaan siihen 100 % sen kanssa uskalsin tehdä mitä tahansa. Nyt ratsastus on vähän jäänyt, koska koulu vie nin paljon aikaa ja olen enemmän nykyään kavereiden kanssa. :)

 
 
Näiden kahden lisäksi harrastan Partiota. Sitä olen nyt harrastanut noin viisi tai kuusi vuotta. Se on kiva harrastus ja siinä oppii paljon asioita. Kaikki retket ovat Partiossa käynnin kohokohtia, kuten tämänvuotinen lapin vaellus jossa vaelsimme 80km.


Lapissa vaeltamassa kesä 2012
Näiden lisäksi vedän Seurakunnan kerhoja ja olen leireillä isosena.





7. Unelmia

- Yksi "suurimmista" unelmista tai haaveista on se, että olisin jonkain päivänä ammatiltani Delfiinien kouluttaja. Ammattiin on vaikea päästä, mutta se on yksi unelmani. Jo pienenä halusin Delfiinien kouluttajaksi. Olisi myös kiva kilpailla esteratsastuksessa, ja vaikka menestyä siinä. Yritän myös päästä yleisurheilemaan kunnolla ensi kaudella ja kisaamaan myös, mutta se on vielä suunnittelu asteella.


Loro Parque 2012 kesä






 

4 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)