Sivut

perjantai 12. lokakuuta 2012

20. Pikapävitystä

Moikka kaikki rakkaat lukijat!

Ekana anteeks kun on ollu nii paljon taukoo, mutta mulla loppu toiselta käyttäjältä kuvatila niin piti tehä toinen käyttäjä jonka kautta pystyn toivottavasti niitä kuvia lisäileen.


Kuitenkin nyt mun kamera on isomummulla ja kaikki kuvat on siellä joten nyt tulee kuvaton postaus, mutta laitan muutaman biisin piristykseksi. ;)

Elikkä illalla julkasen mun viikonlopun postauksen, joten oijjoij malttakaahan odottaa :3
Kumminkin oon ollu nyt TET:issä koko viikon. Olin tallilla kaverini kanssa ja meillä oli erittäin hauskaa. Kädessä on rakko kun on siivonnu niin paljo karsinoita mutta hauskaa oli. Pari sähköiskua tuli ja hevoset meinas juosta päälle mutta muuten meni ihan hyvin. :D  Nyt sitte alko syysloma ja pitäis kehittää jotain kivaa tekemistä. Kaverini tulee tänään takas kotiin tetistä ja meen varmaan sen kanssa ulos jos se pääsee. :) Ensviikolla sitten menenkin seurakunnan leirille isoseksi kavereidein kanssa. Toivottavasti tulee olemaan hauskaa, mutta se tuskin on ongelma koska porukkamme on paras ja toivon että vielä yks kaverikin tulis sinne nii oijjoij! :D

Siin teille ny jotain biisjä mitä tuli ekana mieleen :D Illalla sit kunnollista postausta.

 
                                              
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)