Sivut

lauantai 27. lokakuuta 2012

29. Peruskuulumisia

Moikka teille! Elikkäs mahdollisesti huomenna on tulossa sitten postausta niistä mun viikonlopun ostoksista joista kerroin, koska niistä oli toivottu kuvia. :) Pahoittelen, että kaikki kuvat eivät liity mihinkään aiheeseen, mutta en halunnut tehdä kuitenkaan kuvatonta postausta, joten koittakaa kestää ;)
Maanantaina oli sitten se "ihana" koulun alkaminen. Onneksi oli aika rentopäivä. Saksan tunnilla pelasimme osan aikaa käytävässä Twisteriä. Itse tosin olin katselemassa ja puhumassa kavereiden kanssa. Minulla oli myös mopokoulun ensimmäinen ajotunti. Se meni hyvin.

Tiistaina oli sitten ystäväni kanssa tyttöjen kokkikerho, joka on siis seurakunnan tiloissa. Siellä teimme kaurakeksejä. Sen jälkeen olin vaan kotona.

Keskiviikkona sitten koulussa ihan parhautta. :)  Sitten mopokortin toinen ajotunti.. Mentiin katsastusasemalle harjoittelemaan Käsittelykokeeseen tulevia asioita. Mua ennen ajoi eräs tyttö. No sitten oli mun vuoro. Portit meni heti hyvin. Sitten oli jarrutus. Olin jo valmiiks miettiny, että miten mä kaadun ja mitä sanon, koska olin aikalailla varma että kaadun. (Nimittäin kun iskällä ollessani ajoin meidän autopihassa, joka tosin on soraa, niin meinasin kaatua kun jarruin niin nopeesti kovasta vauhdista. :D) No sitten vaan lähelle 30km/h mittarissa ja lähestyn kartioita joilla piti vapauttaa kaasu ja jarruttaa. No tottakai vedin etujarrua enemmän ja etupyörä meni lukkoon. Skootteri lähti alta ja kaaduin. :D Ensimmäisenä sanoin ärsyyntyneenä "Noni." Ja se mies vaan tulee kysyyn, että sattuko. Muistaakseni sanoin jotain, että ei sattunu ja menin vaan kattoon miten mopon kävi. No siihenhän ei tullu naarmuakaan, mutta samaa ei voi sanoo mun polvesta ja housuista. Farkkuihin tuli reikä ja polveen haava. No ei siinä mitään, nostin mopon ja uudelleen kokeilemaan. Sitten muutama seuraava jarrutus menikin hyvin ja sitte oli hidasajo joka meni hyvin. Sitten ajo takasin autokoululle ja kotiin. Vähän ihmettelen, että kaaduin vasemmalle, ja silti housujen oikeepuoli hajos. Ois ollu hauska nähdä miten kaaduin. :D

Torstaina oli ihan ok koulupvä, meillä oli enkunkoe ja meni varmaan ihan ok hyvin. Sitten kotona tein kerrankin läksyt ajankanssa ja sitten vähä zumbasin ja vedin pienen hyppy-juoksureenin. Polven teippasin siksi aikaa, koska siihen vähä otti noi hypyt niin sen takia sitten vedin teipit.

Perjantaina olin ystäväni kanssa ulkona ja kuvailin ja siitä olikin jo kuvia edellisessä postauksessa. Olin myös toisen kaverini kanssa ulkona. Ja vasemmanjalan pohjelihas kipeyty torstaisesta reenistä, koska vasenjalka rasittu enemmän oikeanjalan polven takia.

Lauantaina eli tänään siivosin kotona ja sitten lähdin koiran kanssa lenkille mummolaan ja nyt olen täällä kirjoittamassa blogiin. :)

Ps, huomasittehan edellisen postauksen :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit tervetulleita! En julkaise negatiivisen sävyisiä tai toisiin ihmisiin liittyviä kommentteja.
Kiitos kun kommentoit. :)